Friday, November 7, 2014

JERAWAT DALAM HIDUNG..ADUH SAKITNYA

Salam 1 Malaysia,

apa khabar sihat tak pembaca2 sekalian...


sape tak pernah naik jerawat?????

wow anda hebat..

sape selalu naik jerawat??? dulu masa sekolah saya lah org yang selalu di cakap2 oleh kawan..sampai pernah sekali kawan lelaki bertanya pada saya.."ang tak pernah cuci muka ka" aduh pedih betui masa 2..

saya bukan saya naik kat muka saja, belakang badan pun ada..itu ok2 aje..

tapi kalo naik dalam hidung mak aiii..sakit nye..pedih tangan nie gatal nak picit nanah bagi kurang pedih. sampai berdarah la..

sejak kenal Vitamin C, Vitamin E & ESP shaklee nie..jerawat dah xmau naik dah..dalam hidung pun sama..sekarang saya hebat kan..hihihihi..

kesan pada saya sgt berbaloi bukan setakat dapat muka bersih & bebas jerawat..duit pun jimat x payah nak beli make up bagai..

anda  patut cuba..jom bertukar kepada produk yang lebih asli & mesra pengguna..

saya bagi 5 bintang..



BERMINAT BOLEH HUBUNGI SAYA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...