Tuesday, May 13, 2014

AKU DISINI BERSAMA SHAKLEE

Salam sejahtera..

Dengar aje SHAKLEE sekarang ramai dah taw kan..

xpayah nak citer sejarah dia confirm orang kenal..

saya mula-mula pun dengar dalam FB ajer coz nak tambah susu badan..

sampai la saya terjumpa hamba allah yang sekarang adalah mentor saya untuk mengubah hidup keluarga..

Berniaga memang susah..kadang terpikir boleh ka aku nak berniaga macam mana masa aku dengan family ngan keje hakiki..

tapi bila kita dah mula berniaga kita akan rasa seronaknya walaupun baru seorg yang datang beli..

betul ke tak???

bila bersama shaklee bukan saja kita tambah pendapatan tapi kita juga dapat kawan yang sentiasa ingatkan kita pada DIA..

alhamdullilah bila kita alpha dengan kesibukan dunia ada kawan-kawan yang ingatkan kita untuk ingatkan DIA..


Ini yang saya mahu dalam kehidupan..

jika anda rasa ingin mengubah hidup anda lebih baik..jom bertindak sekarang..

hubungi saya untuk info lanjut

pm/wassup:019-5571794

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...