Sunday, November 23, 2014

IBU MERTUAKU SYOK P RONDA PASAR BORONG KLANG..BEST SANGAT KER????

Salam Sejahtera semua..

Sape pernah g pasar borong klang dekat ngan klang parade 2???

Nie nak citer kit sejak mak mertuaku datang kat umah.. dia asyik ajak g pasar borong aje..

org lain p umah anak nak ronda2 KL ka..g bercuti ka?

nie mak mertuaku nak g pasar borong..

nie la tempatnya..

ada 2 bahagian..suamiku akan parking keta tengah2 antara bahagian 2..jangan parking silap taw..abang polis traffic saman saya xtaw..hihihi

nie bahagian barangan basah..




yang nie plak bahagian kering




 luaskan..puas jugak la mak mertuaku berjalan..balik terus ngap OSTEMATRIX & advanced joint health tablet

saya tanya suami nape mak suka sangat mai sini??????

nak taw apa suami saya cakap..dia kata mak mertuaku cakap harga barang kat sini jauh lebih murah dari market sungai petani ( oppps org kedah panggil pasar borong market)..

hah !!!! betui ka suami aku nie.. semalam ari ahad saya cuti so saya pergi ngan mak mertuaku & suami jaga anak..suami kasi RM100 pada saya..saya bawa back up takut x cukup..coz p supermarket RM100 nie dapat beli berapa barang ja..

nak taw apa yang kami beli..

mak mertua saya beli ikan kerisi 1 kg, ikan mata besar 1kg, ikan jaket 1 kg, ikan pari 1kg, siput sedut 1kg, daging 1/2 kg, sotong 1kg, sayur sawi, tomato, cili besar, santan, ubi keledek, jagung manis, daun sup & daun bawang, kobis, taugeh, tauhu, carrot, bunga kobis, barkoli. nak taw berapa harga semua??semua hanya berharga RM 65.80 sahaja..

patut la suami saya kasi rm100 aje..

nie beli barang untuk kami 4 beranak makan seminggu taw..jimat sangat2 la..rm65.80 barang basah & kering tahan seminggu..

selalu saya spend beli kat gaint or tesco seminggu RM200.

la nie kena p pasar borong la setiap weekend..

tempat nya agak messy kit..tapi barang2 dia fresh you..

mak saya nie orang sangat teliti taw..so kalo dia kata PASS..kira tempat nie BEST...

jom kita pakat p pasar borong klang..

(pssssssssssss: saya & suami selalu p sana antar flyer shaklee taw..sape yang dapat kat keta minta maaf yer kalu tak selesa..tapi kalo suka.. saya lagi2 suka..hihihi)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE BOLEH HUBUNGI SAYA
 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...