Monday, May 19, 2014

Jom Sign Up!


Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli@ pengedar Shaklee?

Anda boleh mendaftar dengan bayaran sebanyak RM65 dan bayaran pos RM10 untuk semenanjung dan RM20 untuk Sabah Sarawak, atau membuat pembelian sebanyak 200uv iaitu dalam lingkungan RM680 untuk mendapat keahlian PERCUMA. Anda hanya perlu menghubungi saya & saya akan uruskan pendaftaran.


Apa yang dapat jika jadi ahli?

Best sangat ker jadi ahli shaklee nie..OH SANGAT BEST SANGAT TERBAIK SANGAT HEBAT..

@ Anda dapat membeli produk shaklee dengan discount hingga 33%..jimat dah kalu yang jenis makan sendiri nie..kalu yang jenis nak berniaga boleh dah tambah income..

@ Jika anda layak kumpul point atau UV yang disyaratkan oleh syarikat anda layak dapat cash bonus..setiap 15hb masuk la duit dalam bank..nak taw lebih lanjut berapa shaklee bayar meh sms/wassup saya..

@ Percaya tak modal nak jadi ahli Shaklee tak sampai RM100 pun? Ya. Memang sangat murah nak jadi ahli Shaklee. Hanya RM65 sahaja yuran untuk jadi ahli Shaklee. Eh, RM65 bukannya yuran semata-mata, tapi ia adalah kos untuk dapatkan bisnes kit, sebuah beg keahlian yang penuh dengan RAHSIA jana pendapatan dengan Shaklee.

@Setiap bulan, ahli Shaklee tak perlu maintain point atau pembelian setiap bulan. Bulan ni anda nak beli ESP tapi bulan depan stok ESP ada lagi. Anda tak perlu buat pembelian setiap bulan, sebagai syarat keahlian. Kalau rasa tak nak beli bulan seterusnya pun takpe. Keahlian anda tidak akan terjejas, tidak seperti sesetengah jualan produk yang lain. Kalau tak maintain pembelian bulanan, anda tidak boleh dapat point itu dan ini. Kena buat pembelian jumlah RMxxx untuk dapat keistimewaan sebagai ahli semula. Saya dah pernah rasa. No. No. No. Tidak bagi Shaklee.

@Tiada Yuran Tahunan. Best kan? Ada banyak jualan produk yang kenakan Yuran Tahunan dan Renew keahlian setiap tahun, tapi Shaklee sangat menjaga kebajikan ahli shaklee dengan tidak perlu membayar yuran keahlian dan tak perlu renew keahlian setiap tahun. KEAHLIAN SEUMUR HIDUP

@ Jana pendapatan sehingga 4 - 5 angka sebulan, jika anda betul-betul serious untuk tambah income dan layak naik rank akan diberi 3C package mengikut syarat yang diberikan..apa itu 3C nanti saya cerita next blog yer..

syok kan tengok kelebihan ahli shaklee..

siapa saja yang berumur 18 tahun ke atas layak menjadi ahli..

pm/wassup:019-5571794

jumpa next entri yer pasal 3C shaklee..

assalamulaikum

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...